Դասարանական առաջադրանքներ
ԱՌԱՋԻՆ– ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը`01-07.09
- Սահմանել «Աշխարհամարտ» հասկացությունը;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները;
- Թվարկել պատերազմող կողմերի հայտարարված և չհայտարարված նպատակները;
- Մանրամասն նկարագրել առաջին աշխարհամարտի առիթը;
- Ապացուցել, որ միայն Սերբիան էր մղում արդարացի պատերազմ:
- Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտն անխուսափելի էր:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 116-117
Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 150-154
ԵՐՐՈՐԴ– ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 08-14.09
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի փուլերը;
- Կազմել և ներկայացնել առաջին աշխարհամարտի ժամանակագրությունը;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի ժամանակ կիրառված
ռազմական նորույթները;
- Ներկայացնել թվական տվյալներ առաջին աշխարհամարտին հայերի մասնակցության մասին;
- Նկարագրել որևէ ճակատամարտ, որտեղ հայերը էական դեր են խաղացել;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի մասնակից հայ զորահրամանատարներին:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 117-125
Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 154-160
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԵՑԵՐՈՐԴԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15-21.09
- Սահմանել «Ցեղասպանություն» հասկացությունը;
- Թվարկել հայոց ցեղասպանության պատճառները, մեղավորներին և փուլերը;
- Նկարագրել հայոց ցեղասպանության ընթացքը;
- Ապացուցել, որ ցեղասպանությունն անխուսափելի չէր:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 126-132 http://genocide.am/article/armenian_genocide_as_an_international_crime.html?armenian
ՅՈԹԵՐՈՐԴ– ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 22-28.09
- Թվարկել ինքնապաշտպանության օջախները և հրամանատարներին;
- Նկարագրել որևէ ինքնապաշտպանական կռիվ;
- Կազմել և ներկայացնել ինքնապաշտպանության ու Նեմեսիսի ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել, որ ,,Նեմեսիս,, գործողությունն ահաբեկչական գործունեություն չէ:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 133-137 http://masters.armeniansgenocide.am/content_images/file/Yndunelutyun/12_.pdf
ԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30 – 05.10
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի անմիջական հետևանքներն ըստ կարևորության սանդղակի;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի երեք գլխավոր հանցագործներին /պատասխանը հիմնավորել/;
- Սահմանել առաջին աշխարհամարտին առնչվող հինգ հասկացություն;
- Նկարագրել ռազմաճակատի և թիկունքի մեկ օրը:
Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 8 – րդ դասարան, էջ 157 –160
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 06 – 12.10
- Թվարկել հայոց առաջին հանրապետության ստեղծման պատճառներն ըստ կարևորության սանդղակի;
- Սահմանել առաջին հանրապետությանն առնչվող յոթ հասկացություն;
- Ապացուցել, որ առաջին հանրապետության կործանումն անխուսափելի չէր;
- Նկարագրել 1918-1920թթ.-ի Երևանի մեկ օրը;
- Կազմել առաջին հանրապետության ժամանակագրությունը:
Աղբյուրներ` հայոց պատմություն, 9 – րդ դասարան, էջ 6 – 40
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13 – 18.10
- Սահմանել ,,Բռնապետություն,, և ,,Ամբողջատիրություն,, հասկացությունները;
- Թվարկել Եվրոպայում ամբողջատիրական վարչակարգերի առաջացման պատճառները;
- Համեմատել ֆաշիզմը և նացիոնալ-սոցիալիզմը;
- Ապացուցել, որ ԱՄՆ-ը 20-րդ դարի 20-30-ական թվականներին ամբողջատիրական պետություն էր;
- Սահմանել ,,Արևելք,, և ,,Արևմուտք,, հասկացություները 20-րդ դարի միջաշխարհամարտային ժամանակաշրջանի համատեքստում;
- Թվարկել Արևելքի տեխնոլոգիական լճացման պատճառները:
Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 9 – րդ դասարան, էջ 29 – 34, 41 – 50
Տնային առաջադրանքներ
Կատարման ժամկետը` սեպտեմբեր
- Իրականացնել «Առաջին աշխարհամարտ» նախագիծը կամ կատարել հետազոտական աշխատանք «Հայոց ցեղասպանություն» թեմայով:
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի երեք գլխավոր հանցագործներին /պատասխանը հիմնավորել/;
- Նկարագրել ռազմաճակատի և թիկունքի մեկ օրը;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի անմիջական հետևանքներն ըստ կարևորության սանդղակի;
- Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտի անմիջական հետևանքներն անխուսափելի էին:
- Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտը կանխորոշեց երկրորդ աշխարհամարտը:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` հոկտեմբեր
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,, Առաջին հանրապետության դասերը,, թեմայով;
- Իրականացնել ,,Բռնադատվածներ,, նախագիծը կամ կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Արվեստ և ամբողջատիրություն,, թեմայով;
- Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտը կանխորոշեց երկրորդ աշխարհամարտը:
Տնային առաջադրանքներ 9-րդ դասարան
ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ – ՀՈԿՏԵՄԲԵՐ
- Իրականացնել ,, Առաջին աշխարհամարտ,, նախագիծը կամ կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայոց ցեղասպանություն,, թեմայով:
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,, Առաջին հանրապետության դասերը,, թեմայով:
ՆՈՅԵՄԲԵՐ – ՀՈՒՆՎԱՐ
- Իրականացնել ,,Բռնադատվածներ,, նախագիծը կամ կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Արվեստ և աշխարհամարտ,, թեմայով:
ՓԵՏՐՎԱՐ – ՄԱՐՏ
1. Կատարել հետազոտական աշխատանքներ հասարակագիտական ստուգատեսի անվանակարգերի համապատասխան և վերլուծել ստուգատեսի ընթացքն ու արդյունքները:
ԱՊՐԻԼ – ՄԱՅԻՍ
- Պետական քննությունների նախապատրաստություն:
Դասարանական առաջադրանքներ 9-րդ դասարան
ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Աշխարհամարտ,, հասկացությունը;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները;
- Մանրամասն նկարագրել առաջին աշխարհամարտի առիթը;
- Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտն անխուսափելի էր:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել պատերազմող կողմերի հայտարարված և չհայտարարված նպատակները;
- Նկարագրել պատերազմող խմբավորումների ռեսուրսները;
- Ապացուցել, որ միայն Սերբիան էր մղում արդարացի պատերազմ:
ԵՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի փուլերը;
- Կազմել և ներկայացնել առաջին աշխարհամարտի ժամանակագրությունը;
- Համեմատել արևմտյան և արևելյան ռազմաճակատները;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի ժամանակ կիրառված
ռազմական նորույթները:
ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Ներկայացնել թվական տվյալներ առաջին աշխարհամարտին հայերի մասնակցության մասին;
- Նկարագրել որևէ ճակատամարտ, որտեղ հայերը էական դեր են խաղացել;
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի մասնակից հայ զորահրամանատարներին:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Ցեղասպանություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել հայոց ցեղասպանության պատճառները, մեղավորներին և փուլերը;
- Նկարագրել հայոց ցեղասպանության ընթացքը;
- Ապացուցել, որ ցեղասպանությունն անխուսափելի չէր:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել ինքնապաշտպանության օջախներև և հրամանատարներին;
- Նկարագրել որևէ ինքնապաշտպանական կռիվ;
- Կազմել և ներկայացնել ինքնապաշտպանության ու Նեմեսիսի ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել, որ ,,Նեմեսիս,, գործողությունն ահաբեկչական գործունեություն չէ:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի անմիջական հետևանքներն ըստ կարևորության սանդղակի;
- Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտի անմիջական հետևանքներն անխուսափելի էին:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել առաջին աշխարհամարտի երեք գլխավոր հանցագործներին /պատասխանը հիմնավորել/;
- Սահմանել առաջին աշխարհամարտին առնչվող հինգ հասկացություն;
- Ապացուցել, որ առաջին աշխարհամարտը կանխորոշեց երկրորդ աշխարհամարտը;
- Նկարագրել ռազմաճակատի և թիկունքի մեկ օրը:
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել հայոց առաջին հանրապետության ստեղծման պատճառներն ըստ կարևորության սանդղակի;
- Սահմանել առաջին հանրապետությանն առնչվող յոթ հասկացություն;
- Ապացուցել, որ առաջին հանրապետության կործանումն անխուսափելի չէր;
- Նկարագրել 1918-1920թթ.-ի Երևանի մեկ օրը;
- Կազմել առաջին հանրապետության ժամանակագրությունը:
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Բռնապետություն,, և ,,Ամբողջատիրություն,, հասկացությունները;
- Թվարկել Եվրոպայում ամբողջատիրական վարչակարգերի առաջացման պատճառները;
- Համեմատել ֆաշիզմը և նացիոնալ-սոցիալիզմը;
- Ապացուցել, որ ԱՄՆ-ը 20-րդ դարի 20-30-ական թվականներին ամբողջատիրական պետություն էր:
ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Արևելք,, և ,,Արևմուտք,, հասկացություները 20-րդ դարի միջաշխարհամարտային ժամանակաշրջանի համատեքստում;
- Թվարկել Արևելքի տեխնոլոգիական լճացման պատճառները;
- Ապացուցել, որ առարկայական ծրագրի 2.4 կետի ձևակերպումը չի հակասում պատմական իրականությանը:
ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Քաղաքացիական պատերազմ,, հասկացությունը;
- Թվարկել հանրապետական Իսպանիայի պարտության պատճառները;
- Համեմատել իսպանական և իտալական ֆաշիզմը;
- Ապացուցել, որ Իսպանիայի քաղաքացիական պատերազմը երկրորդ աշխարհամարտի ներածությունն էր:
ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Սոցիալ-տնտեսական զարգացում,, հասկացությունը;
- Թվարկել Խորհրդային Հայաստանի սոցիալ-տնտեսական նվաճումները 20-30-ական թվականներին;
- Ապացուցել, որ 20-30-ական թվականներին Խորհրդային Հայաստանում իրականացվում էր ազգի և անհատի բարոյազրկման գործընթաց:
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել համաշխարհային մշակույթի նվաճումները 20-րդ դարի 20-30-ական թվականներին;
- Բնութագրել որևէ մշակութային գործչի ստեղծագործությունները;
- Ապացուցել, որ հայկական մշակույթի զարգացումն արգելակված էր բռնապետությամբ:
ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել հայկական մշակույթի նվաճումները 20-րդ դարի 20-30-ական թվականներին;
- Համեմատել 20-րդ դարի 20-30-ական թվականների հայկական և համաշխարհային կինոարվեստը,
- Սահմանել 20-րդ դարի 20-30-ական թվականների հայկական մշակույթին առնչվող 10 հասկացություն:
ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել հայոց առաջին և երկրորդ հանրապետությունները;
- Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի նախադրյալները;
- Ապացուցել, որ միջաշխարհամարտային ժամանակահատվածում համաշխարհային մշակույթը ծաղկում է ապրել;
- Ապացուցել, որ միջաշխարհամարտային ժամանակահատվածում հայ գրականությունը մնացել է որպես համաշխարհային գրականության բաղկացուցիչ մասը:
ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 4-11
- Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի պատճառները /պատասխանը հիմնավորել/,
- Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը նպատակադրված սադրանք է;
- Համեմատել պատերազմող խմբավորումների նպատակները և ռեսուրսները;
- Նկարագրել երկրորդ աշխարհամարտի ռազմա – քաղաքական ընթացքը:
ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 11-18
- Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի հայ զորավարներին և հերոսներին;
- Գնահատել հայերի մասնակցությունը երկրորդ աշխարհամարտին;
- Ապացուցել, որ պատերազմի այդպիսի ավարտը կանխորոշված էր;
- Համեմատել առաջին և երկրորդ աշխարհամարտերի արդյունքները:
ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 18
- Սահմանել երկրորդ աշխարհամարտին առնչվող երեք կարևորագույն և յոթ կարևոր հասկացությունները;
- Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի առանձնահատկությունները;
- Համեմատել պատերազմող պետությունների ներքին քաղաքականությունը;
- Ապացուցել, որ աշխարհամարտերի կազմակերպիչները նույն ուժերն են:
ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 25-29
- Թվարկել սառը պատերազմի քաղաքակրթական, գաղափարախոսական և տնտեսական նպատակները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Սահմանել սառը պատերազմի հինգ հիմնական հասկացությունները;
- Կազմել սառը պատերազմի ժամանակագրությունը:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 14.01.2015
,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատես
ԵՐԵՍՈՒՆՀԻԳԵՐՈՐԴ – ԵՐՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 26.01-01.02
Ստուգատեսային շաբաթ
ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 04-05.02
- Սահմանել ,,Մշակութային ագրեսիա,, հասկացությունը;
- Թվարկել ,,Սառը պատերազմի,, ժամանակաշրջանի ձեռբերումները և ձախողումները;
- Ապացուցել, որ ,,Սառը պատերազմի,, ժամանակաշրջանի մշակույթն ուներ գաղափարախոսական նշանակություն և քաղաքական ենթատեքստ;
4. Համեմատել խորհրդային և արևմտյան մշակույթների առանցքային կողմերը:
ԵՐԵՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 11.12.02
- Սահմանել ,,Երրորդ աշխարհ,, հասկացությունը;
- Ապացուցել Երրորդ աշխարհի քաղաքակրթական, քաղաքական և սոցիալ-տնտեսական գոյությունը;
- Թվարկել Երրորդ աշխարհի պետությունների ընդհանրությունները;
- Համակողմանիորեն բնութագրել Երրորդ աշխարհի պետություններից որևէ մեկին:
Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 107-111
ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 18-19.02
- Սահմանել ,,Ազգային զարթոնք,, հասկացությունը;
- Թվարկել ազգային զաթոնքի փուլերը 20-րդ դարում /պատասխանը հիմնավորել/;
- Համակողմանիորեն բնութագրել ՀԽՍՀ տնտեսության ճյուղերից որևէ մեկը 1945-1991 թթ.-ին;
- Վերլուծել 1949 թվականի ողբերգության պատճառները և հետևանքները:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 107-114
ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 25-26.02
- Սահմանել 10 հասկացություն, որոնք անբաժանելի են 1945-1991թթ.-ի հայկական մշակույթից;
- Բնութագրել նշված ժամանակաշրջանի որևէ մշակույթային գործչի;
- Համեմատել հայաստանյան կրթության վիճակն այսօր և 20-րդ դարի 80-ական թվականներին;
- Ապացուցել, քաղաքական և սոցիալ-տնտեսական համակարգերի ու մշակույթի փոխադարձ ազդեցությունը հայկական մշակույթի օրինակով:
Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 130-140
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 04-05.03
Անհատական և խմբային ստուգողական աշխատանք ,,Աշխարհը և հայերը երկու աշխարհամարտերի միջակայքում,, թեմայից:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 11-12.03
- Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտն անխուսափելի էր
- Թվարկել պատերազմող խմբավորումների նպատակները
- Նկարագրել պատերազմող կողմերի ռեսուրսները
- Համեմատել առաջին և երկրորդ աշխարհամարտերի պատճառները:
Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 62-63
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 01-02.04
- Ապացուցել, որ սառը պատերազմը համաշխարհային պատերազմ է;
- Թվարկել սառը պատերազմի նպատակները;
- Կազմել սառը պատերազմի ժամանակագրությունը:
- Բնութագրել սառը պատերազմի ժամանակաշրջանի որևէ պետական կամ քաղաքական գործչի:
- Ապացուցել, որ սառը պատերազմն էական ազդեցություն է ունեցել մշակույթի վրա:
Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 80-84, 122-129
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 08-09.04
- Սահմանել վերջին քառասունամյակի 10 կարևոր հասկացությունները;
- Թվարկել ԽՍՀՄ կործանման գլխավոր և երկրորդական պատճառները:
- Բնութագրել հայկական ազատագրական պայքարի նոր փուլը;
- Կազմել հայոց պատմության 1988-1992թթ.-ի մանրամասն ժամանակագրությունը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 116-129
Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 95-100
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15-16.04
- Թվարկել երրորդ հանրապետության գոյության ներքին և արտաքին գործոնները;
- Բնութագրել երրորդ հանրապետությունում կայացած ընտրությունները;
- Ապացուցել, որ ՀՀ արդի սոցիալ-տնտեսական վիճակն անխուսափելի չէր;
- Համեմատռել երկրորդ և երրորդ հանրապետուրթյունների մշակութային կյանքը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 144-162
ՔԱՌԱՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 18-19.03
- Թվարկել երկրորդ աշխարհամարտի 10 կարևորագույն իրադարձությունները;
- Համեմատել երկրորդ աշխարհամարտի երեք կարևորագույն քաղաքական իրադարձությունները;
- Ապացուցել, որ Գերմանիայի և նրա դաշնակիցների պարտությունն անխուսափելի չէր:
- Ապացուցել, որ հայերը նշանակալի դեր են խաղացել երկրորդ աշխարհամարտում:
Աղբյուրներ`Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 77-82
Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 62-78
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 01-02.04
- Ապացուցել, որ սառը պատերազմը համաշխարհային պատերազմ է;
- Թվարկել սառը պատերազմի նպատակները;
- Կազմել սառը պատերազմի ժամանակագրությունը:
- Բնութագրել սառը պատերազմի ժամանակաշրջանի որևէ պետական կամ քաղաքական գործչի:
- Ապացուցել, որ սառը պատերազմն էական ազդեցություն է ունեցել մշակույթի վրա:
Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 80-84, 122-129
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 08-09.04
- Սահմանել վերջին քառասունամյակի 10 կարևոր հասկացությունները;
- Թվարկել ԽՍՀՄ կործանման գլխավոր և երկրորդական պատճառները:
- Բնութագրել հայկական ազատագրական պայքարի նոր փուլը;
- Կազմել հայոց պատմության 1988-1992թթ.-ի մանրամասն ժամանակագրությունը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 116-129
Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 95-100
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15-16.04
- Թվարկել երրորդ հանրապետության գոյության ներքին և արտաքին գործոնները;
- Բնութագրել երրորդ հանրապետությունում կայացած ընտրությունները;
- Ապացուցել, որ ՀՀ արդի սոցիալ-տնտեսական վիճակն անխուսափելի չէր;
- Համեմատել երկրորդ և երրորդ հանրապետությունների մշակութային կյանքը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 144-162
ՀԻՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետ` 22-23.04
- Թվարկել ներկայի և ապագայի մարտահրավերները;
- Ապացուցել, որ այժմ ընթանում է չորրորդ աշխարհամարտը;
- Համեմատել 20-րդ և 21-րդ դարերի քաղաքակրթությունները:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 9-րդ դասարան, էջ 148-153
ՀԻՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 29.04-22.05
Комментариев нет:
Отправить комментарий