ԴԱՍԱՐԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ
ԱՌԱՋԻՆ – ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը`01-07.09
- Սահմանել ,,Ավատատիրություն,, հասկացությունը;
- Բացատրել միջնադարի ժամանակագրական պարբերացումը:
- Ներկայացնել Բագրատունյաց Հայաստանի տնտեսության ճյուղերից որևէ մեկը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 3-4, 102-104
Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 45-46
ԵՐՐՈՐԴ – ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 08-14.09
- Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի արտաքին քաղաքականության հաջողությունները և անհաջողությունները;
- Համեմատել Բագրատունի արքայատոհմի երկու արքաների /Ձեր ընտրությամբ/ ներքին քաղաքականությունը:
- Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի նշանավոր մշակութային գործիչներին;
- Ներկայացնել Բագրատունյաց Հայաստանի որևէ մշակութային գործչի կյանքն ու գործը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 146-158
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15-21.09
- Սահմանել ,,Հայկական վերածնունդ,, հասկացությունը;
- Բացատրել հայկական վերածննդի պատճառները:
Աղբյուրներ` http://encyclopedia.am/pages.php?bId=2&hId=1427
ՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 22-28.09
- Թվարկել ավատատիրական Արևելքի առանձնահատկությունները;
- Ներկայացնել և համեմատել ավատատիրության ժամանակագրությունը Արևելքում և Արևմուտքում:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30 – 05.10
- Թվարկել Բագրատունիների պետության ստեղծման և կործանման նվազագույնը երեքական պատճառ;
- Բագրատունիների օրինակով ապացուցել, որ անհատը կարևոր դեր է խաղում պատմության մեջ;
- Համեմատել 5-րդ և 10-րդ դարերի հայկական մշակույթը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 7- րդ դասարան, էջ 84 – 89, 98, 100 –102
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 06 – 12.10
- Թվարկել քոչվորական արշավանքները Հայաստան 11-13-րդ դարերում;
- Ապացուցել, որ հնարավոր էր ետ մղել քոչվորական ասպատակությունները;
- Համեմատել սելջուկյան և մոնղոլական տիրապետությունները Հայաստանում:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 7- րդ դասարան, էջ 107 – 110, 116 –119
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13 – 18.10
- Թվարկել Կիլիկիայում հայկական պետության առաջացման գործոնները;
- Համեմատել Բագրատունյաց Հայաստանի և Կիլիկիայի հայկական պետության տնտեսությունները;
- Սահմանել Կիլիկիայի հայկական պետության պատմությանն առնչվող յոթ հասկացություն;
- Նկարագրել Կիլիկիայի հայկական պետության մշակույթի մակարդակը;
- Կազմել Կիլիկիայի հայկական պետության ժամանակագրությունը;
- Թվարկել Կիլիկիայի հայկական պետության արտաքին քաղաքականության ձեռքբերումները և ձախողումները;
- Բնութագրել Մլեհին և նրա քաղաքականությունը:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 7- րդ դասարան, էջ 121 – 145
ՏՆԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ
ԱՌԱՋԻՆ – ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` սեպտեմբեր
- Համեմատել տարբեր քաղաքակրթությունների ավատատիրական հասարակությունները;
- Ապացուցել, որ հայկական ավատատիրությունը ինքնատիպ է;
- Բագրատունիների արքայատոհմի օրինակով ապացուցել, որ անհատը կարևոր դեր ունի պատմության մեջ;
- Կատարել հետազոտական աշխատանք «Բագրատունյաց Հայաստանի բանակը», «Հայկական վերածնունդ», « Հայկական ավատատիրության արևելյան բաղկացուցիչը» թեմաներից որևէ մեկով:
- Ապացուցել, որ մշակույթի զարգացումն ուղիղ համեմատական է պետության հզորությանը:
- Վերլուծել հայ – բյուզանդական հարաբերություններին նվիրված որևէ գրական ստեղծագործություն:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` հոկտեմբեր
- Ապացուցել, որ Բագրատունիների Հայաստանը հայկական պետականության պատմության կարևոր փուլ է:
- Ապացուցել, որ քոչվորների արշավանքները Հայաստան քաղաքակրթական բախման դրսևորումներ են;
- Թվարկել հայերի՝ քոչվորներից յուրացրած դրականն ու բացասականը կյանքի բոլոր ոլորտներում /պատասխանը հիմնավորել/:
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Կիլիկիայի իրավական համակարգը,, թեմայով:
Տնային առաջադրանքներ 8-րդ դասարան
ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- Համեմատել տարբեր քաղաքակրթությունների ավատատիրական հասարակությունները;
- Ապացուցել, որ հայկական ավատատիրությունը ինքնատիպ է:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Ապացուցել, որ Բագրատունյաց Հայաստանի տնտեսության զարգացումն օրինաչափ էր;
- Համեմատել Բագրատունյաց Հայաստանի և հարևանների տնտեսական վիճակը 10-րդ դարում:
ԵՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել Գագիկ Առաջինի և Հովհաննես-Սմբատի ներքին և արտաքին քաղաքականությունը;
- Բագրատունիների արքայատոհմի օրինակով ապացուցել, որ անհատը կարևոր դեր ունի պատմության մեջ;
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Բագրատունյաց Հայաստանի բանակը,, թեմայով:
ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել հայկական երեք արքայատոհմերի կառավարման ժամանակաշրջանների մշակույթը;
- Ապացուցել, որ մշակույթի զարգացումն ուղիղ հմեմատական է պետության հզորությանը:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայկական վերածնունդ,, թեմայով:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել հայ-բյուզանդական հարաբերությունները անկախական և ետանկախական ժամանակաշրջաններում;
- Վերլուծել հայ-բյուզանդական հարաբերություններին նվիրված որևէ գրական ստեղծագործություն:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ – ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Ապացուցել, որ Արևելքում ձևավորվել էին ավատատիրական հարաբերություններ;
- Բացատրել ավատատիրական Արևելքում պատմական օրինաչափությունների դրսևորման առանձնահատկությունների պատճառները;
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայկական ավատատիրության արևելյան բաղկացուցիչը,, թեմայով:
ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
1.Ապացուցել, որ Բագրատունիների Հայաստանը հայկական պետականության պատմության կարևոր փուլ է:
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Ապացուցել, որ քոչվորների արշավանքները Հայաստան քաղաքակրթական բախման դրսևորումներ են;
- Թվարկել հայերի՝ քոչվորներից յուրացրած դրականն ու բացասականը կյանքի բոլոր ոլորտներում /պատասխանը հիմնավորել/:
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Կիլիկիայի իրավական համակարգը,, թեմայով:
ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել խաչակրաց արշավանքների ձեռքբերումները և ողբերգությունները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Ապացուցել, որ խաչակիրների և իսլամական Արևելքի քաղաքակրթական բախման հետևանքները վերացված չեն:
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Միջնադարի լույսն ու ստվերը,, թեմայով:
ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Ծանոթանալ Ֆրիկի ստեղծագործությանը և ներկայացնել միջին դպրոցի ենթակայքում հոդվածի կամ աուդիոձայնագրության /Բանաստեղծությունների կատարման/ ձևով:
ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Ուսումնասիրել Ժաննա դ’Արկի կյանքն ու գործը;
- Թվարկել Հարյուրամյա պատերազմի առանձնահատկությունները /պատասխանը հիմնավորել/:
ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,, Օսմանյան պետության առաջին դարը,, թեմայով:
ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայ – ռուսական հարաբերությունները միջնադարում,, թեմայով:
ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 2014 թվականի դեկտեմբեր
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,, Քրիստափոր Կոլումբոս,, թեմայով;
- Համեմատել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների ժամանակաշրջանի հերոսներին և հակահերոսներին:
ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 2014 թվականի դեկտեմբեր-2015 թվականի հունվար
1.Համեմատել տարբեր քաղաքակրթությունների Վերածնունդները:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 16.12.2014-16.01.2015
1. Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Ռեֆորմացիայի հայկական արմատները,, թեմայով:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 2015 թվականի հունվար
1.Համեմատել Արևմուտքի և Արևելքի միջնադարերը;
2.Թվարկել միջնադարի ձեռքբերումները /պատասխանը հիմնավորել/:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` ձմեռային արձակուրդ
1. ,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատեսի նախապատրաստություն:
ԵՐԵՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 2015 թվականի հունվար
1. Ստուգատեսային անհատական և խմբային աշխատանքներ:
ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 2015 թվականի փետրվար
1.Համեմատել 17-18-րդ դարերի հեղափոխությունները;
2.Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայկական ազատագրական շարժումը 17-18-րդ դարերում,, թեմայով:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 01-10.03
- Վերլուծել Դավիթ Բեկին նվիրված արվեստի կամ գրականության որևէ ստեղծագործություն:ստեղծագործություն:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 10-29.03
- Վերլուծել Նապոլեոն Բոնապարտին նվիրված արվեստի կամ գրականության որևէ ստեղծագործություն:
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30.03-03.04
- Կատարել դասագրքի էջ 129-ի առաջադրանքները:
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 04-13.04
- Վերլուծել Աբրահամ Լինքոլնին նվիրված արվեստի կամ գրականության որևէ ստեղծագործություն:
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13.04-15.05
1. Կատարել հետազոտական աշխատանք «Հայկական կուսակցությունների գործունեությունը մինչև առաջին աշխարհամարտի սկիզբը» թեմայով:
ՎԱԹՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15-31.05
- Թվարկել նոր ժամանակների 10 գլխավոր դասերը /պատասխանը հիմնավորել/;
- Թվարկել նոր ժամանակների 10 ականավոր գործիչներին /պատասխանը հիմնավորել/:
Դասարանական առաջադրանքներ 8-րդ դասարան
ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Ավատատիրություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել ավատատիրական հասարակության օրինաչափությունները;
- Թվարկել հայկական ավատատիրության առանձնահատկությունները;
- Բացատրել միջնադարի ժամանակագրական պարբերացումը:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի տնտեսության զարգացած և թերզարգացած ճյուղերը;
- Համեմատել իննը և տասնմեկերորդ դարերի հայկական տնտեսությունը;
- Ներկայացնել Բագրատունյաց Հայաստանի տնտեսության ճյուղերից մեկը:
ԵՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի արտաքին քաղաքականության հաջողությունները և անհաջողությունները;
- Համեմատել Բագրատունի արքայատոհմի երկու արքաների /Ձեր ընտրությամբ/ ներքին քաղաքականությունը:
ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Բագրատունյաց Հայաստանի նշանավոր մշակութային գործիչներին;
- Ներկայացնել Բագրատունյաց Հայաստանի որևէ մշակութային գործչի կյանքն ու գործը:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Հայկական վերածնունդ,, հասկացությունը;
- Բացատրել հայկական վերածննդի պատճառները:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Ներկայացնել հայ-բյուզանդական հարաբերությունները 11-րդ դարի երկրորդ կեսին;
- Ապացուցել, որ Գրիգոր Մագիստրոսը հայ-բյուզանդական հարաբերությունների խորհրդանիշն է:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ – ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել ավատատիրական Արևելքի առանձնահատկությունները;
- Ներկայացնել ավատատիրության ժամանակագրությունը Արևելքում և Արևմուտքում;
- Ապացուցել, որ միջնադարյան Արևելքն ավատատիրական էր:
ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Բագրատունիների պետության ստեղծման և կործանման երեքական պատճառ;
- Բագրատունիների օրինակով ապացուցել, որ անհատը կարևոր դեր է խաղում պատմության մեջ;
- Համեմատել 5-րդ և 10-րդ դարերի հայկական մշակույթը:
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել քոչվորական արշավանքները Հայաստան 11-13-րդ դարերում;
- Ապացուցել, որ հնարավոր էր ետ մղել քոչվորական ասպատակությունները;
- Համեմատել սելջուկյան և մոնղոլական տիրապետությունները Հայաստանում:
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել Կիլիկիայում հայկական պետության առաջացման գործոնները;
- Համեմատել Բագրատունյաց Հայաստանի և Կիլիկիայի հայկական պետության տնտեսությունները;
- Սահմանել Կիլիկիայի հայկական պետության պատմությանն առնչվող յոթ հասկացություն;
- Նկարագրել Կիլիկիայի հայկական պետության մշակույթի մակարդակը;
- Կազմել Կիլիկիայի հայկական պետության ժամանակագրությունը;
- Թվարկել Կիլիկիայի հայկական պետության արտաքին քաղաքականության ձեռքբերումները և ձախողումները;
- Բնութագրել Մլեհին և նրա քաղաքականությունը:
ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել խաչակրաց արշավանքների իրական և քարոզչական պատճառները;
- Բնութագրել խաչակիր ասպետներին;
- Կազմել խաչակրաց արշավաքների ժամանակագրությունը;
- Համեմատել խաչակրաց արշավանքներից ցանկացած երեքը:
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Միջնադարը ծաղկման ժամանակաշրջանում,, թեմային առնչվող 11 հասկացություն;
- Համեմատել միջնադարի ծաղկման ժամանակաշրջանի երեքական պետական և մշակութային գործիչների;
- Թվարկել միջնադարի ծաղկման ժամանակաշրջանի գլխավոր ձեռքբերումները:
ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել հայկական քաղաքակրթության մայրամուտի պատճառները;
- Սահմանել 14-17-րդ դարերի հայոց պատմության ութ հիմնական հասկացությունները;
- Բնութագրել 14-17-րդ դարերի մշակութային գործիչներից երեքին;
- Կազմել 14-17-րդ դարերի հայոց պատմության ժամանակագրությունը:
ՔՍԱՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել Հարյուրամյա պատերազմի պատճառները;
- Ապացուցել, որ Հարյուրամյա պատերազմն անխուսափելի էր;
- Սահմանել Հարյուրամյա պատերազմին առնչվող հինգ հասկացություն;
- Բնութագրել Հարյուրամյա պատերազմի ժասմանակաշրջանի որևէ գործչի:
ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել Արևելահռոմեական կայսրության կործանման պատճառները;
- Ապացուցել, որ Բյուզանդական կայսրության կործանումն անխուսափելի էր;
- Սահմանել 15-րդ դարի եվրոպական պատմության կարևորագույն հասկացությունները;
- Կազմել Եվրոպայի 14-15-րդ դարերի պատմության ժամանակագրությունը, ներառելով 5 կարևորագույն իրադարձությունները:
ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կազմել ռուսական պետության ժամանակագրությունը մինչև 17-րդ դար;
- Բնութագրել ուսումնասիրված ժամանակաշրջանի որևէ ռուս գործչի;
- Ապացուցել, որ գոյություն ունի ռուսական քաղաքակրթություն:
ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 2-12
- Թվարկել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունները;
- Բնութագրել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների ժամանակաշրջանի որևէ գործչի;
- Ապացուցել, որ աշխարհագրական մեծ հայտնագործություններն անխուսափելի էին;
- Համեմատել աշխարհագրական մեծ հայտնագործությունների և խաչակրաց արշավանքների քաղաքակրթական հետևանքները:
ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 12-19
- Թվարկել եվրոպական վերածննդի պատճառները;
- Բնութագրել Վերածննդի տարբեր ոլորտների մեկական գործչի;
- Կազմել եվրոպական վերածննդի ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել, որ եվրոպական վերածնունդը արևմտյան քրիստոնեության վերջի սկիզբն է:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 19-26
- Սահմանել ,,Ռեֆորմացիա,, հասկացությունը և այդ երևույթի հետ առնչվող բոլոր հասկացությունները;
- Կազմել Ռեֆորմացիայի ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել, որ Ռեֆորմացիան Վերածննդի քաղաքակրթական շարունակությունն է:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերյան վերջին դաս
- Կազմել միջնադարի 10 կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
- Սահմանել միջնադարի 10 կարևոր հասկացությունները;
- Ապացուցել, որ միջնադարը պատմական օրինաչափությունների դրսևորում է:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 2015թ.-ի հունվարի առաջին դաս
- ,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատես
ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 15.01-20.01
- Սահմանել ,,Հեղափոխություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել հեղափոխությունների պատճառներն ըստ տեսակների;
- Ապացուցել, որ հեղափոխությունները պատմական օրինաչափությունների դրսևորում են;
- Մարդկություն – հեղափոխություն + այլմոլորակայիններ = x, գտնել x-ը /պատասխանը հիմնավորել/:
ԵՐԵՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 26.01-30.01
- Ստուգատեսային շաբաթ
ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 02.02-06.02
- Թվարկել անգլիական հեղափոխության պատճառները;
- Կազմել անգլիական հեղափոխության ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել անգլիական հեղափոխության անխուսափելիությունը;
- Բնութագրել Օլիվեր Կրոմվելին:
ԵՐԵՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 09-13.02
- Թվարկել ամերիկյան հեղափոխության առանձնահատկությունները և փուլերը;
- Կազմել ամերիկյան հեղափոխության ժամանակագրությունը;
- Բնութագրել ամերիկյան հեղափոխության հերոսներից որևէ մեկին;
- Բացատրել Ռուսաստանի և Ֆրանսիայի քաղաքականությունն ամերիկյան հեղափոխության ժամանակ:
Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 31-35, 116-118;http://hy.wikisource.org/wiki/%D4%B7%D5%BB:%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%AF%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%8D%D5%B8%D5%BE%D5%A5%D5%BF%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%80%D5%A1%D5%B6%D6%80%D5%A1%D5%A3%D5%AB%D5%BF%D5%A1%D6%80%D5%A1%D5%B6_%28Soviet_Armenian_Encyclopedia%29_1.d
ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-20.02
- Թվարկել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության պատճառները և փուլերը;
- Բնութագրել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության մեկական հերոսի և հակահերոսի;
- Կազմել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության ժամանակագրությունը;
- Ապացուցել, որ ֆրանսիական մեծ հեղափոխությունը առանցքային դեր խաղաց մարդկային քաղաքակրթության առաջընթացում:
Աղբյուրներ` համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 37-42
ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 23-27.02
- Թվարկել հայկական ազատագրական պայքարի նոր փուլի՝ 17-րդ դարի երկրորդ կես-18-րդ դար, նախադրյալները;
- Բնութագրել ազատագրական պայքարի նվիրյալներից որևէ մեկին;
- Նկարագրել Արցախի զինված պայքարը;
- Ապացուցել Անգեղակոթի ժողովի անարդյունավետությունը:
Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 6-16
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 02.03
- Նկարագրել Դավիթ Բեկի վարած ճակատամարտերից որևէ մեկը;
- Ապացուցել, որ Դավիթ Բեկը պետություն էր ստեղծել;
- Բնութագրել Դավիթ Բեկի զորավարներից որևէ մեկին;
- Թվարկել Դավիթ Բեկի անկախական շարժման ձախողման գլխավոր և երկրորդական պատճառները:
Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 17-20
ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 03-06.03
- Անհատական և խմբային ստուգողական աշխատանք ,,Նոր ժամանակներ. հեղափոխությունների փուլը,, թեմայից:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 09-13.03
- Թվարկել ֆրանսիական մեծ հեղափոխության հետևանքները և Նապոլեոն Բոնապարտի միահեծան իշխանության հաստատման պատճառները
- Կազմել Նապոլեոնյան ժամանակաշրջանի ժամանակագրությունը
- Բնութագրել Նապոլեոն Բոնապարտին
- Համեմատել Նապոլեոնյան և Սրբազան Դաշինքի Եվրոպաները:
Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 43-52
ՔԱՌԱՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-20.03
- Համեմատել 19-րդ դարի ֆրանսիական հեղափոխությունները;
- Կազմել 19-րդ դարի ֆրանսիական հեղափոխությունների ժամանակագրությունը;
- Բնութագրել 19-րդ դարի ֆրանսիական հեղափոխությունների որևէ գործչի:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 58-60,117
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30.03-03.04
- Թվարկել ազգային պետությունների առաջացման գործոնները;
- Համեմատել Գերմանիայի և Իտալիայի միավորման գործընթացները;
- Շարադրել Օտտո ֆոն Բիսմարկի և Ջուզեպե Գարիբալդիի համեմատական բնութագիրը;
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 121-130
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետ` 07-11.04
- Թվարկել ԱՄՆ-ի քաղաքացիական պատերազմի պատճառները և հետևանքները;
- Բնութագրել Աբրահամ Լինքոլնին;
- Ապացուցել, որ ֆրանս-պրուսական պատերազմն անխուսափելի էր;
- Սահմանել չորս հասկացություն, որոնք ընդհանուր են ԱՄՆ-ի քաղաքացիական պատերազմի և Ֆրանսիայի երկրորդ կայսրության կործանման համար:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 113-115, 122-123http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B1%D5%A2%D6%80%D5%A1%D5%B0%D5%A1%D5%B4_%D4%BC%D5%AB%D5%B6%D6%84%D5%B8%D5%AC%D5%B6
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13-30.04
- Համեմատել հայերի վիճակը Օսմանյան և Ռուսական կայսրություններում;
- Բնութագրել 19-րդ դարի հայկական մշակույթը:
- Նկարագրել 19-րդ դարի հայկական տնտեսությունը;
- Ապացուցել, որ ազատագրական պայքարի զինված փուլն անխուսափելի էր:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 32-106
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13-30.04
- Համեմատել հայերի վիճակը Օսմանյան և Ռուսական կայսրություններում;
- Բնութագրել 19-րդ դարի հայկական մշակույթը:
- Նկարագրել 19-րդ դարի հայկական տնտեսությունը;
- Ապացուցել, որ ազատագրական պայքարի զինված փուլն անխուսափելի էր:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 32-106
ՎԱԹՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 04-08.05
- Թվարկել ռուսական առաջին հեղափոխության պատճառները և հետևանքները;
- Ապացուցել, որ հակամարտ ռազմա-քաղաքական դաշինքների ձևավորումն աշխարհում անխուսափելի էր;
- Բնութագրել 19-րդ դարի վերջի-20-րդ դարի սկզբի պետական գործիչներից որևէ մեկին:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 117-119, 148-152
ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 11-15.05
- Բնութագրել հայկական քաղաքական ուժերի գործունեությունը ցեղասպանության շրջանում;
- Ապացուցել, որ դասագրքում կեղծված է երիտթուրքերի գործունեությունը;
- Նկարագրել Սասունի ինքնապաշտպանությունը:
- Սահմանել հայոց ցեղասպանության հետ առնչվող 10 հասկացություն:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ106-110, 115-116, 118-124
Համաշխարհային պատմություն, 8-րդ դասարան, էջ 137-139
ՎԱԹՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 18-30.05
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ
Комментариев нет:
Отправить комментарий