ԴԱՍԱՐԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ
ԱՌԱՋԻՆ – ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 01- 07.09
1. Սահմանել «Մարդ» հասկացությունը և հիմնավորել սահմանումը;
2. Շարադրել մարդու առաջացման վարկածները;
3. Նկարագրել նախնադարյան որսորդի, ձկնորսի կամ հավաքչի կյանքը;
4. Սահմանել «Տոհմ» և «Ցեղ» հասկացությունները;
5. Նկարագրել առաջին գործիքները և բացատրել նրանց գործառույթները;
6. Թվարկել Հայկական լեռնաշխարհի քարիդարյան հուշարձանները:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6- րդ դասարան, էջ 18-24
1. Սահմանել «Մարդ» հասկացությունը և հիմնավորել սահմանումը;
2. Շարադրել մարդու առաջացման վարկածները;
3. Նկարագրել նախնադարյան որսորդի, ձկնորսի կամ հավաքչի կյանքը;
4. Սահմանել «Տոհմ» և «Ցեղ» հասկացությունները;
5. Նկարագրել առաջին գործիքները և բացատրել նրանց գործառույթները;
6. Թվարկել Հայկական լեռնաշխարհի քարիդարյան հուշարձանները:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6- րդ դասարան, էջ 18-24
Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 11-13, 15-17
https://www.youtube.com/watch?v=O77JBILU7qY
ԵՐՐՈՐԴ – ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 08 – 14.09
1. Սահմանել «Դպրոց» և «Քննություն» հասկացությունները;
2. Թվարկել նախնադարում երեխաներին ուսուցանվող գիտելիքները;
3. Նկարագրել նախնադարյան քննության որևէ օրինակ;
4. Համեմատել նախնադարի և ժամանակակից դպրոցները:
Աղբյուրներ` https://www.youtube.com/watch?v=IsGaIS11sFU
ԵՐՐՈՐԴ – ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 08 – 14.09
1. Սահմանել «Դպրոց» և «Քննություն» հասկացությունները;
2. Թվարկել նախնադարում երեխաներին ուսուցանվող գիտելիքները;
3. Նկարագրել նախնադարյան քննության որևէ օրինակ;
4. Համեմատել նախնադարի և ժամանակակից դպրոցները:
Աղբյուրներ` https://www.youtube.com/watch?v=IsGaIS11sFU
http://pedagogical_dictionary.academic.ru/2414/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%B1%D1%8B%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B5_%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15 – 21.09
1. Սահմանել ,,Գիտություն,, և ,,Արվեստ,, հասկացությունները;
2.Թվարկել նախնադարյան մարդկանց այն գիտելիքներն ու կարողությունները,որոնք կարող են համարվել գիտության և արվեստի հիմք;
3. Ապացուցել, որ Հայկական լեռնաշխարհի բնիկները տիրապետում էին գիտության և արվեստի որոշակի գաղտնիքների:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 70
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 15 – 21.09
1. Սահմանել ,,Գիտություն,, և ,,Արվեստ,, հասկացությունները;
2.Թվարկել նախնադարյան մարդկանց այն գիտելիքներն ու կարողությունները,որոնք կարող են համարվել գիտության և արվեստի հիմք;
3. Ապացուցել, որ Հայկական լեռնաշխարհի բնիկները տիրապետում էին գիտության և արվեստի որոշակի գաղտնիքների:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 70
https://www.youtube.com/watch?v=df-Tr_A4LpQ
ՅՈԹԵՐՈՐԴ– ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
ՅՈԹԵՐՈՐԴ– ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 22 – 28.09
1. Սահմանել «Հասարակություն» և «Ոսկեդար»հասկացությունները;
2. Ապացուցել կամ հերքել այն տեսակետը, որ նախնադարը մարդկության հիշողության ոսկեդարն է;
3. Թվարկել ոսկեդարի ավարտի պատճառները:
1. Սահմանել «Հասարակություն» և «Ոսկեդար»հասկացությունները;
2. Ապացուցել կամ հերքել այն տեսակետը, որ նախնադարը մարդկության հիշողության ոսկեդարն է;
3. Թվարկել ոսկեդարի ավարտի պատճառները:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 21-22, 27-28
http://all-politologija.ru/knigi/osnovy-sociologii-i-politologii-kozyrev/opredelenie-ponyatiya-obshestvo-osnovnie-priznaki-obshestva
https://www.youtube.com/watch?v=bhRZ05hWVkg
https://www.youtube.com/watch?v=bhRZ05hWVkg
ԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30 – 05.10
- Սահմանել ,,Արիական քաղաքակրթություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել արիականության սկզբունքները;
- Ապացուցել, որ արիական քաղաքակրթության բնօրրանը Հայկական լեռնաշխարհն է:
- Թվարկել արիական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Ապացուցել, որ արիական քաղաքակրթության պարտությունն անշրջելի չէ:
Աղբյուրներ` http://www.hayary.org/wph/?p=155
Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 31-35
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 06 – 12.10
- Պատմել Արատտայի մասին;
- Ապացուցել, որ Արատտան արիական պետություն է;
- Պատմել մ.թ.ա. 27-9 դդ.- ի հայկական պետությունների մասին:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 36-38
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 13 – 18.10
- Սահմանել ,,Սեմական քաղաքակրթություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել սեմական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Համեմատել արիական և սեմական քաղաքակրթությունները;
- Ապացուցել, որ սեմական քաղաքակրթության պարտությունն անխուսափելի է:
Աղբյուրներ` https://www.youtube.com/watch?v=Q1ddnoqGbwU
http://www.hayary.org/wph/?p=1535
ՏՆԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ
ՏՆԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ
ԱՌԱՋԻՆ – ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` սեպտեմբեր
1. Համեմատել մարդու առաջացման վարկածների փաստարկված և վիճելի կողմերը;
2. Բեմադրել նախնադարյան հասակակցի մեկ օրը;
3. Բացատրել հնագիտական հնագույն շերտերում մետաղից պատրաստված գործիքների առկայությունը;
4. Ապացուցել, որ նախնադարի դպրոցը և նրա ուսուցիչները չափազանց կարևոր դեր էին խաղում տոհմի կյանքում;
5. Կատարել հետազոտական աշխատանք «Ժայռապատկերներ», «Քարահունջ», «Առասպելական ոսկեդարի իրական հիմքերը»թեմաներից որևէ մեկով;
6. Գրել պատմվածք կամ հեքիաթ ,,Տոհմից վտարվածը,, վերնագրով:
2. Բեմադրել նախնադարյան հասակակցի մեկ օրը;
3. Բացատրել հնագիտական հնագույն շերտերում մետաղից պատրաստված գործիքների առկայությունը;
4. Ապացուցել, որ նախնադարի դպրոցը և նրա ուսուցիչները չափազանց կարևոր դեր էին խաղում տոհմի կյանքում;
5. Կատարել հետազոտական աշխատանք «Ժայռապատկերներ», «Քարահունջ», «Առասպելական ոսկեդարի իրական հիմքերը»թեմաներից որևէ մեկով;
6. Գրել պատմվածք կամ հեքիաթ ,,Տոհմից վտարվածը,, վերնագրով:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` հոկտեմբեր
- Գրել պատմվածք ,, Արիացու օրագրի պատառիկներ,, վերնագրով;
- Համեմատել Արատտան և հայոց ժամանակակից պետությունը;
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Արատտա,, թեմայով;
- Թվարկել արիա – սեմական հակամարտության դասերը /պատասխանը հիմնավորել/;
- Բեմադրել սեմական քաղաքակրթության որևէ ենթաքաղաքակրթության մեկ օրը:
Դասարանական առաջադրանքներ 7-րդ դասարան
ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- ,,Մարդ,, հասկացության սահմանումը և սահմանման հիմնավորումը;
- Մարդու առաջացման վարկածների բովանդակության շարադրումը;
- Ապացուցել, որ մարդու առաջացման հիմնախնդիրը գիտությունը դեռ չի լուծել:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Նկարագրել նախնադարյան որսորդի, ձկնորսի կամ հավաքչի կյանքը;
- Սահմանել ,,Տոհմ,, և ,,Ցեղ,, հասկացությունները;
- Նկարագրել առաջին գործիքները և բացատրել նրանց գործառույթները;
- Թվարկել Հայկական լեռնաշխարհի քարեդարյան հուշարձանները:
ԵՐՐՈՐԴ – ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Դպրոց,, և ,,Քննություն,, հասկացությունները;
- Թվարկել նախնադարում երեխաներին ուսուցանվող գիտելիքները;
- Նկարագրել նախնադարյան քննության որևէ օրինակ;
- Համեմատել նախնադարի և ժամանակակից դպրոցները:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Սահմանել ,,Գիտություն,, և ,,Արվեստ,, հասկացությունները;
- Թվարկել նախնադարյան մարդկանց այն գիտելիքներն ու կարողությունները, որոնք կարող են համարվել գիտության և արվեստի հիմք,
- Ապացուցել, որ Հայկական լեռնաշխարհի բնիկները տիրապետում էին գիտության և արվեստի որոշակի գաղտնիքների:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Հասարակություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել նախնադարում հասարակական կյանքի կազմակերպման տարբերակները;
- Ապացուցել, որ հասարակական կյանքի կազմակերպումն անխուսափելիորեն կհանգեցնի պետության առաջացման:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Ոսկեդար,, հասկացությունը;
- Ապացուցել, որ նախնադարը մարդկության հիշողության ոսկեդարն է;
- Թվարկել ոսկեդարի ավարտի պատճառները:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել նախնադարի երեք կարևորագույն հասկացությունները;
- Թվարկել նախնադարի հիմնական փուլերը;
- 3.Ապացուցել, որ նախնադարը մարդկության արշալույսն է:
ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Սահմանել ,,Արիական քաղաքակրթություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել արիականության սկզբունքները;
- Ապացուցել, որ արիական քաղաքակրթության բնօրրանը Հայկական լեռնաշխարն է:
ՏԱՍՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել արիական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Ապացուցել, որ արիական քաղաքակրթության պարտությունն անշրջելի չէ;
- Գրել պատմվածք ,, Արիացու օրագրի պատառիկներ,, վերնագրով:
ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել Արատտան և հայոց ժամանակակից պետությունը;
- Ապացուցել, որ Արատտան արիական պետություն է:
ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել սեմական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Համեմատել արիական և սեմական քաղաքակրթությունները;
- Ապացուցել, որ սեմական քաղաքակրթության պարտությունն անխուսափելի է:
ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Կազմել Հին Եգիպտոսի ժամանակագրությունը;
- Թվարկել եգիպտական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Սահմանել Հին Եգիպտոսին առնչվող հինգ հասկացություն;
- Համեմատել ցանկացած երկու փարավոնի ներքին և արտաքին քաղաքականությունը:
ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- 1. Կազմել Շումերի ժամանակագրությունը;
- Սահմանել Շումերին առնչվող յոթ հասկացություն;
- Թվարկել շումերական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Շարադրել շումերական էպոսի բովանդակությունը:
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կազմել չինական քաղաքակրթության հնագույն և հին փուլերի ժամանակագրությունը;
- Սահմանել չինական քաղաքակրթությանն առնչվող հինգ հասկացություն;
- Թվարկել չինական քաղաքակրթության ձեռքբերումները;
- Բնութագրել Ցին Շի Հուանդիին:
ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Ներկայացնել Հայկ Նահապետի մասին պատմությունների տարբերակները;
- Բնութագրել Հայկ Նահապետին;
- Կազմել Հայկյանների ժամանակագրությունը;
- Նկարագրել Հայկի և Բելի ճակատամարտը: Գծել Ճակատամարտի սխեման;
- Թվարկել Հայկ Նահապետի դասերը /պատասխանը հիմնավորել/;
- Գրել պատմվածք ,,Ես Հայկ Նահապետի զինվորն եմ,, վերնագրով:
ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել գրի տեսակները;
- Ապացուցել, որ գիրը քաղաքակրթության անկյունաքարն է;
- Համեմատել հայկական այբուբենի առաջացման վարկածները:
ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել Ձեզ հայտնի բոլոր քաղաքակրթությունները;
- Ապացուցել, որ Հայկյան Հայաստանն արիական քաղաքակրթության պատվարն էր
ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 1-7
- Թվարկել Ծովի ժողովուրդների արշավանքները և դրանց հետևանքները;
- Սահմանել ,,Հոմերոսյան Հունաստան,, հասկացությունը;
- Նկարագրել կրետե-միկենյան մշակույթը:
ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 8-14
- Սահմանել Արարատյան թագավորության պատմությանն առնչվող յոթ կարևոր հասկացությունները;
- Կազմել Արարատյան թագավորության ռազմա-քաղաքական և մշակութային ժամանակագրությունը;
- Նկարագրել Արարատյան թագավորության որևէ քաղաք կամ տաճար;
- Ապացուցել, որ Արարատյան թագավորությունը հայկական պետություն էր:
ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` դեկտեմբերի 15-21
- Համեմատել Աթենքի և Սպարտայի քաղաքական համակարգը, արտաքին քաղաքականությունը, զինած ուժերն ու երեխաների կրթությունը;
- Կազմել Հին Հունաստանի ժամանակագրությունը;
- Նկարագրել Աթենքը կամ Սպարտան;
- Սահմանել Սպարտային և Աթենքին վերաբերող երեքական հասկացություն:
ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ դեկտեմբերի 22-28
- Կազմել հունական մշակույթի ժամանակագրությունը;
- Սահմանել հունական մշակույթի հետ առնչվող 10 կարևոր հասկացությունները;
- Թվարկել հունական մշակույթի ձեռքբերումները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Ապացուցել, որ հունական մշակույթն է եվրոպական քաղաքակրթության հիմքում:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
Կատարման ժամկետը՝ 2015թ.-ի հունվարի առաջին դաս
,,Ես կարողանում եմ,, ստուգատես
ԵՐԵՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 13.01 – 20.01.2015
- Համեմատել Արիստոտելին և Ալեքսանդր Մակեդոնացուն;
- Նկարագրել Ալեքսանդր Մակեդոնացու արշավանքները;
- Բնութագրել Ալեքսանդր Մակեդոնացու ժամանակաշրջանի որևէ զորավարի կամ գիտնականի;
- Ապացուցել, որ Ալեքսանդր Մակեդոնացու ստեղծած կայսրության կործանումն անխուսափելի էր:
ԵՐԵՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 02.02-06-02
- Սահմանել ,,Հելլենականություն,, հասկացությունը;
- Թվարկել հելլենականության դրական և բացասական հետևանքները հայկական քաղաքակրթության համար;
- Ապացուցել, որ Արտաշեսյան Հայաստանը հելլենական պետություն էր;
- Համեմատել Հայկյան և հելլենական Հայաստանները:
ԵՐԵՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 09-13.02
- Բնութագրել Տիգրան Մեծին;
- Կազմել Տիգրան Մեծի աշխարհակալության ժամանակագրությունը;
- Թվարկել Տիգրան Մեծի աշխարհակալության կործանման պատճառները:
Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 91-111
ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-20.02
- Սահմանել ,,Աշխարհակալություն,, հասկացությունից անբաժան 10 հասկացություններ;
- Համեմատել ցանկացած երեք աշխարհակալություն:
Աղբյուրներ`
bararanonline.com/աշխարհակալություն
ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 23-27.02
1.Անհատական և խմբային ստուգողական աշխատանք ,,Հունական քաղաքակրթությունը արդի Արևմուտքի օրորոց և հայկական վերջին աշխարհակալությունը,, թեմայից
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 02-06.03
- Մանրամասն շարադրել Հռոմի ստեղծման առասպելը;
- Սահմանել ,,Պատրիկ,, և ,,Պլեբեյ,, հասկացությունները;
- Համեմատել արքայական Հռոմը հանրապետական Հռոմի հետ;
- Նկարագրել Սպարտակի անցած ուղին;
- Թվարկել ստրուկների ապստամբության պարտության պատճառները;
- Բնութագրել Սպարտակին կամ Մարկոս Կրասոսին:
Աղբյուրներ՝ Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 141-148, 161
ՔԱՌԱՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 09-13.03
- Կազմել հայ-հռոմեական պատերազմների ժամանակագրությունը
- Նկարագրել հայ-հռոմեական պատերազմների որևէ ճակատամարտ
- Բնութագրել այդ ժամանակաշրջանի որևէ զորավարի
- Թվարկել հայ-հռոմեական պատերազմների դասերը
Աղբյուրներ՝ Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 108-109, 112-115, 120, 125-126, 130-131
ՔԱՌԱՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-20.03
- Կազմել Հուլիոս Կեսարի կյանքի կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
- Շարադրել Կեսարի և Բրուտոսի համեմատական բնութագիրը;
- Սպարտակի, Կեսարի և Բրուտոսի գործունեության օրինակով ապացուցել, որ անհատի կարևոր դեր ունի պատմության մեջ:
Աղբյուրներ`Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 161, 164-165
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30.03-03.04
- Կազմել հռոմեական կայսրության ժամանակագրությունը;
- Շարադրել Օկտավիանոսի, Ներոնի և Դիոկղետիանոսի համեմատակ բնութագիրը;
- Ապացուցել, որ հռոմեական կայսրության կործանումն անխուսափելի էր:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 166-173
ՀԻՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 07-11.04
- Համեմատել հռոմեական և հունական կրոնները;
- Ապացուցել, որ ճարտասանությունն անհրաժեշտություն էր հին աշխարհում;
- Պատմել հռոմեական տերության կրթական համակարգի մասին;
- Բնութագրել հռոմեական մշակույթի որևէ գործչի:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 174-181
ՀԻՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 20-23.04
Ամփոփիչ աշխատանք «Հին Հռոմ. աշխարհակալության անփառունակ ավարտի ապացույց և հին Հայաստան. արմատներից հրաժարվելու ճանապարհին» թեմայից:
ՀԻՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 27-30.04
- Թվարկել քրիստոնեության ընդունման պատճառները և հետևանքները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Ապացուցել, որ պետության առկայությունը և մշակույթի զարգացումը ուղիղ համեմատական չեն:
Աղբյուրներ` Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 136-137
ՎԱԹՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 04-08.05
- Թվարկել ժողովուրդների մեծ գաղթի պատճառները և հետևանքները;
- Ապացուցել, որ ժողովուրդների մեծ գաղթը կարևոր դեր է խաղացել համաշխարհային պատմության մեջ;
- Համեմատել Արիոսի ուսմունքը և Հավատո հանգանակը:
- Սահմանել քրիստոնեությանն առնչվող 7 հասկացություն:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 5-14http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%BA%D5%B8%D5%B2%D5%B8%D5%BE%D5%B8%D6%82%D6%80%D5%A4%D5%B6%D5%A5%D6%80%D5%AB_%D5%B4%D5%A5%D5%AE_%D5%A3%D5%A1%D5%B2%D5%A9
ՎԱԹՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 11-15.05
- Թվարկել կայսրական իշխանության առանձնահատկությունները;
- Ապացուցել, որ Հայկական արքայատոհմի օրոք Բյուզանդիան կրկին հզորացել է:
- Շարադրել Հուստինիանոս Ա-ի և Վասիլ Ա-ի համեմատական բնութագիրը:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 15-23
http://www.encyclopedia.am/pages.php?bId=2&hId=1282 http://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B2%D5%A1%D6%80%D5%BD%D5%A5%D5%B2_%D4%B1_%D5%84%D5%A1%D5%AF%D5%A5%D5%A4%D5%B8%D5%B6%D5%A1%D6%81%D5%AB
ՎԱԹՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 18-22.05
- Թվարկել իսլամի առաջացման պատճառները և հետևանքները:
- Բնութագրել Մուհամեդին:
- Ապացուցել, որ իսլամա-քրիստոնեական բախումն անխուսափեիր չէր:
- Կազմել հայ-արաբական հարաբերությունների ժամանակագրությունը:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 102-107
Հայոց պատմություն, 7-րդ դասարան, էջ 47-60
ՎԱԹՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 25-29.05
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ
Տնային առաջադրանքներ 7-րդ դասարան
ԱՌԱՋԻՆ ԴԱՍ
- Համեմատել մարդու առաջացման վարկածների փաստարկված և վիճելի կողմերը;
- Շարադրեք մարդու առաջացման հիմնախնդրի բարդության պատճառների Ձեր բացատրությունը:
ԵՐԿՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Բեմադրել նախնադարյան հասակակցի մեկ օրը;
- Բացատրել հնագիտական հնագույն շերտերում մետաղից պատրաստված գործիքների առկայությունը:
ԵՐՐՈՐԴ – ՉՈՐՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Ապացուցել, որ նախնադարի դպրոցը և նրա ուսուցիչները չափազանց կարևոր դեր էին խաղում տոհմի կյանքում;
- Համեմատել Հայկական լեռնաշխարհի նախնադարյան դպրոցները երեք այլ տարածաշրջանների դպրոցների հետ:
ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Ժայռապատկերներ,, կամ ,,Քարահունջ,, թեմաներով:
ՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Համեմատել հասարակական կյանքի կազմակերպումը տարբեր աշխարհամասերում;
- Գրել պատմվածք կամ հեքիաթ ,,Տոհմից վտարվածը,, վերնագրով:
ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Առասպելական ոսկեդարի իրական հիմքերը,, թեմայով;
- Համեմատել ցանկացած երեք քաղաքակրթությունների պատկերացումները ոսկեդարի մասին:
ԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
1.Թվարկել նախնադարի դասերը / պատասխանը հիմնավորել/;
2.Համեմատել ցանկացած երեք տարածաշրջանների նախնադարյան բնակավայրերը:
ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Արատտա,, թեմայով:
ՏԱՍՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Թվարկել արիա – սեմական հակամարտության դասերը /պատասխանը հիմնավորել/;
- Բեմադրել սեմական քաղաքակրթության որևէ ենթաքաղաքակրթության մեկ օրը:
ՏԱՍՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Թվարկել եգիպտական քաղաքակրթության անկման պատճառները /պատասպանը հիմնավորել/;
- Նկարագրել հայ – եգիպտական հարաբերությունները հին աշխարհում:
ՏԱՍՆՅՈԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍ
- Ապացուցել, որ շումերական քաղաքակրթությունն արիականի բաղկացուցիչն է,
- Բեմադրել մի հատված շումերական էպոսից:
ՏԱՍՆՈՒԹԵՐՈՐԴ – ՏԱՍՆԻՆՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայ – չինական հարաբերությունները հնագույն ժամանակներից մինչև 5-րդ դար,, թեմայով:
ՔՍԱՆԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայկյան Հայաստան,, թեմայով:
ՔՍԱՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայկական գիրը,, թեմայով:
ՔՍԱՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 2014 թվականի դեկտեմբեր
- Կրետե-միկենյան մշակույթի օրինակով ցույց տալ զարգացած մշակույթների խոցելիությունը և պատմական փոփոխությունների ոչ ուղղագիծ բնույթը;
- Թվարկել Ծովի ժողովուրդների շարքում հայերի հայտնվելու պատճառները /պատասխանը հիմնավորել/:
ՔՍԱՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔՍԱՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 22.12.2014-19.01.2015
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,, Մեր թանգարանները Արարատյան թագավորության մասին,, թեմայով:
ՔՍԱՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 15.12.2014-12.01.2015
- Համեմատել ,,300 սպարտացիներ,, ֆիլմերը:
ԵՐԵՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԿՈՒԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 22.12.2014-26.01.2015
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,, Հայ-հունական քաղաքակրթական առնչությունները հին աշխարհում,, թեմայով:
ԵՐԵՍՈՒՆԵՐԵՔԵՐՈՐԴ – ԵՐԵՍՈՒՆՎԵՑԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 16.01 – 30.01.2015
- Բեմականացնել Ալեքսանդր Մակեդոնացու կյանքի որևէ հատված:
ԵՐԵՍՈՒՆՅՈԹԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 02.02-15.02
- Կազմել հելլենական ժամանակաշրջանի մանրամասն ռազմաքաղաքական և մշակութային ժամանակագրությունը:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՔԱՌԱՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 16-28.02
- Թվարկել հայկական աշխարհակալությունների հետևանքները /պատասխանը հիմնավորել/;
- Թվարկել աշխարհակալությունների դրական և բացասական կողմերը:
ՔԱՌԱՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը՝ 03.2015
- Կատարել հետազոտական աշխատանք ,,Հայ-հռոմեական հարաբերություններն անտիկ աշխարհում,, թեմայով;2.
- Վերլուծել հայ-հռոմեական հարաբերություններին վերաբերվող որևէ գեղարվեստական ստեղծագործություն:
ՀԻՍՈՒՆՄԵԿԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՉՈՐՍԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 30.03-10.04
- Թվարկել Հռոմեական կայսրության պճատմական փուլերը / պատասխանը հիմնավորել/;
- Թվարկել հռոմեական մշակույթի առանձնահատկությունները / պատասխանը հիմնավորել /:
ՀԻՍՈՒՆՀԻՆԳԵՐՈՐԴ – ՀԻՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 11-27.04
1. Կատարել հետազոտական աշխատանք «Հայոց նախաքրիստոնեական իրականությունը» թեմայով:
ՀԻՍՈՒՆԻՆՆԵՐՈՐԴ – ՎԱԹՍՈՒՆՈՒԹԵՐՈՐԴ ԴԱՍԵՐ
Կատարման ժամկետը` 27.04-31.05
- Կատարել հետազոտական աշխատանք «Քրիստոնեությունը և հայերը.կարծիքների բախում» թեմայով:
Комментариев нет:
Отправить комментарий