четверг, 8 июня 2017 г.

Դասավանդողի ամառային ճամբարի ծրագիր

Հասարակագիտական դասընթացների մասնախմբի ջոկատ

Ծրագիր
 
Ջոկատում ներառված դասավանդոողները մարզական պարապմունքներին մասնակցում են ըստ իրենց ներկայացրած հայտերի:

Ջոկատի դասավանդողները մասնակցում են առավոտյան ընդհանուր պարապմունքների, եթե հրամանով այլ բան նախատեսված չէ (քննություն, ճամփորդություն և այլն):

Ջոկատի միասնական պարապմունքները անցկացվում են երկու ձևաչափով` Ուսումնական նախագծեր և դասընթացներ, պարապմունքներ, այլ մասնակցություններ:

19.06.2017

Առաջին պարապմունք, Հայկազ Մարգարյան ` Պատմության ոչ ստանդարտ մոտեցումներ և հետաքրքրիր փաստեր:

Երկրորդ պարապմունք, Վահրամ Թոքմաջյան` Հասարակագիտության դասավանդման արդի խնդիրներ և լուծումներ:

20.06.2017

Առաջին պարապմունք, Աշոտ Տիգրանյան` Նախագծային ուսուցման արդյունավետ կողմերը և բացթողումները հիմնական կրթության մեջ:

Երկրորդ պարապմունք, Վահրամ Թոքմաջյան ` Բլոգային ուսուցումն ավագ դպրոցում. խնդիրներ, հնարավորություններ (փոքրիկ ուսումնասիրության ներկայացում):

21.06.2017

Առաջին պարապմունք, Արսեն Գալստյան  ̀ Հասարակագիտական դասընթացներին առնչվող նախագծերի իրականացումը քոլեջում: Ամփոփում:

Երկրորդ պարապմունք, 9-րդ դասարանում պատմության դասավանդման խնդիրները և քննական համակարգը. քննարկում:

22.06.2017

9-րդ դասարանն ավարտող սովորողների պատմության քննություն:

26.06.2017

Առաջին պարապմունք, Լիլիթ Շահբազյան, Սուսաննա Դավթյան  ̀Հոգեբանական թրեյնինգ, անձնայի աճ: Մաս առաջին:

Երկրորդ պարապմունք , Նինա Հովհաննիսյան, Հայկուշ Գևորգյան  ̀Կառավարման հոգեբանություն:

27.06.2017
Առաջին պարապմունք, Լիլիթ Շահբազյան, Սուսաննա Դավթյան ̀Հոգեբանական թրեյնինգ, անձնայի աճ:Մաս Երկրորդ:

Երկրորդ պարապմունք, Դեռահասների շրջանում տարածված սարսափ ֆիլմի դիտում և քննարկում:

28.06.2017

Առաջին պարապմունք, Լիլիթ Շահբազյան, Սուսաննա Դավթյան  Հոգեբանական թրեյնինգ, անձնայի աճ: Մաս երրորդ:

Երկրորդ պարապմունք ̀  աշխատանքների ամփոփում:

Ներկայացվածից զատ, դասավանդողները նաև զբաղվում են ինքնակրթությամբ, մասնակցում Կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով նախատեսված նախագծերին, Մեթոդական ուղեցույցների մշակման վերաբերյալ քննարկումներին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий