«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
Ստեղծողի մոբիլ դպրոց. անհատի կրթական պատվեր
1 Տնտեսագիտություն
Արման Երանոսյան «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
Ավագ դպրոց
Առարկայի բովանդակություն
1. Տնտեսագիտություն առարկան և մեթոդը:
2. Տնտեսագիտության հիմնական ելակետային հասկացությունները:
3. Տնտեսության հիմնական նպատակներն ու խնդիրները:
4. Արադրական հնարավորությունների սահման: Այլընտրանքային արժեք:
5. Վերարտադրության փուլերը:
6. Տնտեսական աճ: ՀՆԱ:
7. Աշխատանքի հասարակական բաժանումը:
8. Փողի ծագումը և էությունը:
9. Շուկայական տնտեսակարգ: Բարիքի արժեք:
10. Շուկայի էությունը և կառուցվածքը:
11. Անհատական հետազոտական աշխատանքների միջոցով, առկա նյութի ամփոփո ւմ:
12. Պահանջարկ: Պահանջարկի կորը:
13. Պահանջարկի փոփոխության ոչ գնային գործոնները: Փոխարինող և Փոխլրացնո ղ ապրանքներ:
14. Առաջարկ: Առաջարկի կոր:
15. Առաջարկի փոփոխության ոչ գնային գործոնները: Առաջարկի առաձգականություն:
16. Հավասարակշռությունը շուկայում:
17. Սպառողական վարքագծի տեսություն:
18. Աշխատանքի շուկա և աշխատավարձ:
19. Գործազրկություն: Պատճառները և տեսակները:
20. Անհատական հետազոտական աշխատանք:
21. Կապիտալ և տոկոս:
22. Հող և ռենտա:
23. Ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը:
24. Ձեռնարկատիրական գործունեության տեսակները:
25. Տնտեսական ռիսկի էությունը:
26. Բաժնետիրական ընկերությունների էությունը և տեսակները:
27. Շուկայական մրցակցության մոդելները:
28. Բանկերը և դրանց գործառնությունները:
29. Վարկեր և արժեթղթեր:
30. Տնտեսության պետական կարգավորում:
31. Պետական բյուջեն: Հարկերը և տուրքերը: Ներքին և արտաքին պարտքը:
32. Բնակչության եկամուտները և դրանց անհավասարությունը
33. Սոցիալական ապահովության իրացման ձևերը: «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր Ստեղծողի մոբիլ դպրոց. անհատի կրթական պատվեր 2 Տնտեսագիտություն Արման Երանոսյան
34. Արտաքին առևտուրը: Բացարձակ և հարաբերական առավելությունների սկզբուն քը:
35. Կապիտալի արտահանումը, աշխատանքի միջազգային միգրացիան և միջազգայ ին արժույթայինհարաբերությունները: Վճարաքյին հաշվեկշիռ:
36. Անհատական աշխատանքների միջոցով ամփոփում:
Ակումբային նախագծեր
Տնտեսագիտական հասկացություններ - Մակրոտնտեսագիտություն, Հաշվապահական հաշվառում (ներածական հասկացություններ), ՀՀ պետական բյուջե (եռամսյկային վերլուծություններ), Գովազ (կոմերցիոն և սոցիալական), Անվանի տնտեսագետները, Ճանաչենք մեր ժամանակիցներին (տնտեսագետներ), Ուսումնական ճամփորդություններ - ՀՀ կենտրոնական և առևտրային բանկեր, ֆոնդային բորսա, ՀՀ որևէ գյուղ (գյուղատնտեսական աշխատանքների ծախս եկամուտ նկարագրություն), Արդյունաբերական ձեռնարկություն (Նաիրիտ): Սովորողների կողմից նախագծերի ստեղծում. Ուսումնական բլոգի ստեղծման աշխատանքների շարունակություն, Մասնակցություն կրթահամալիրում տոնացույցով նախատեսված միջոցառումներին, Ակումբների հետ ակտիվ համագործակցություն: Տնտեսագիտության մեդիագրականության ստեղծում, Wikipedia
-ում Մեդիտնտեսագիտություն բաժնի ստեղծում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий