Երկուշաբթի-ժամը 9.00-ից 11.00 մեթոդական-հոդվածային աշխատանք:
Երեքշաբթի ժամը 9.00-ից 11.00 աշխատանք անհատական նախագծի շրջանակներում` Երևանյան երիտասարդության ընհանուր նկարագիրը և հիմնական խմբերը. ազգաբանական առումները: 11-ից մասնակցություն ճամբարային քննարկման`«Ով է ավագ դպրոցի ուսուցիչը, ինչպես ընտրել ուսուցչն» : ժամը մեկից հերթապահ:
Չորեքշաբթի-ժամը 9.00-ից 11.00 ուսումնական ծրագրերի, առարկայական բովանդակության մշակման աշխատանքներ: Մասնակցություն քննարկմանը «Հանրապետությունում միասնական քննություններ են».մինչև ընդմիջում: Ժամը երկուսից, ՀՀ ԳԱԱ Ազգագրության և Հնագիտության ինստիտուտում թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանությանը:
Հինգշաբթի-9.30-ից ինտելեկտուալ խաղի կազմակերպում, 10.30-11.30 ինքնակրթություն, քննարկում թեման՝ «Ավագ դպրոցի խնդիրները»
Հուլիսի մեկը դեռ հստակ չէ:
Երեքշաբթի ժամը 9.00-ից 11.00 աշխատանք անհատական նախագծի շրջանակներում` Երևանյան երիտասարդության ընհանուր նկարագիրը և հիմնական խմբերը. ազգաբանական առումները: 11-ից մասնակցություն ճամբարային քննարկման`«Ով է ավագ դպրոցի ուսուցիչը, ինչպես ընտրել ուսուցչն» : ժամը մեկից հերթապահ:
Չորեքշաբթի-ժամը 9.00-ից 11.00 ուսումնական ծրագրերի, առարկայական բովանդակության մշակման աշխատանքներ: Մասնակցություն քննարկմանը «Հանրապետությունում միասնական քննություններ են».մինչև ընդմիջում: Ժամը երկուսից, ՀՀ ԳԱԱ Ազգագրության և Հնագիտության ինստիտուտում թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանությանը:
Հինգշաբթի-9.30-ից ինտելեկտուալ խաղի կազմակերպում, 10.30-11.30 ինքնակրթություն, քննարկում թեման՝ «Ավագ դպրոցի խնդիրները»
Հուլիսի մեկը դեռ հստակ չէ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий